Hem rebut 20 propostes per al projecte participatiu!!

Des de l’AFA celebrem no solament el nombre de propostes rebudes, sinó també la qualitat d’aquestes. Es nota que hi ha dedicació i il·lusió a les propostes i això és molt motivador per a tirar d’aquesta i d’altres iniciatives des de l’AFA

Les propostes ens van arribar des d’una diversitat d’actors de la comunitat educativa, principalment familiars, encara que també de mestres i estudiants de diversos nivells.
També és important destacar que el 60% de les propostes ha estat presentada a títol col·lectiu, la qual cosa indica que moltes persones han estat implicades en la reflexió i en la cerca d’idees per a afrontar millor els efectes de la COVID-19 a l’escola.

També és important destacar que el 60% de les propostes ha estat presentada a títol col·lectiu, la qual cosa indica que moltes persones han estat implicades en la reflexió i en la cerca d’idees per a afrontar millor els efectes del COVID-19 a l’escola.

A partir d’avui, el Comitè de validació estarà revisant si les propostes compleixen amb els criteris, i contactant a les autores si hi hagués algun dubte o aspectes a aclarir.
Les idees que es valorin com a adequades als criteris passaran a les fase de votació (del 8 al 21 de març), on tots i totes podrem donar suport a les propostes que més ens agradin.

Des de l’AFA, l’Escola i Monitaula, volem agrair a totes les persones que han participat, perquè aquest era l’objectiu d’aquest projecte: escoltar les vostres idees i solucions.
Pots llegir més detalls en la pàgina del projecte participatiu.