Ja podeu enviar les vostres idees per a fer front als efectes de la COVID-19!!!

Com us hem anat comentant, l’AFA, l’escola i Monitaula, volem rebre idees i propostes per fer front als efectes de la COVID-19. Des d’avui (16 febrer) fins al 28 de febrer, podeu enviar les vostres idees a través d’aquest formulari.

Aquest vídeo conté una breu descripció dels criteris per presentar propostes.

Calendari previst

Totes les propostes són benvingudes, sempre que compleixin amb 3 criteris:

• 1. Oferir solucions o formes d’atenuar els efectes i els inconvenients que la COVID-19 ens planteja a l’escola. Si tens dubtes de si la teva idea té a veure o no amb els efectes de la COVID i explica’ns el millor que puguis en el formulari i si no ho veiem clar, et contactarem. L’important en aquests moments és que ens facis arribar la teva idea.
  • 2. Beneficar al màxim nombre de persones possible, i no només a un grup reduït… Volem que la majoria de la comunitat educativa es beneficiï d’aquests projectes, i per tant valorarem aquells que tinguin
  • 3. Suposar un cost aproximat de 500 a 1000 €. Amb contribucions de l’AFA, l’escola i Monitaula, tenim un fons de 3000 € per invertir en aquest projecte. Ja que ens interessa incentivar la participació i la diversitat d’idees, distribuirem els diners disponibles entre els 3-4 projectes més votats.

Durant els dies vinents estarem oferint més idees i informació per animar-vos a participar en aquesta primera fase de recol·lecció de propostes.