Econòmica

La Comissió Econòmica gestiona les quotes dels socis de l’AMPA. Elabora i fa el seguiment del pressupost dels curs, el qual s’ha d’aprovar a l’assemblea de socis, on també s’aprova el tancament de curs. Els pressupostos els fa tenint en compte les possibles despeses que pugui tenir cada comissió. També es gestiona, juntament amb l’escola, les quotes de material escolar, vetllant perquè hi hagi el menor número d’impagats. La comissió valora i analitza possibles despeses no previstes que puguin anar sorgint durant el curs.

Una altra tasca és comprovar amb la direcció de l’escola, els seus pressupostos, i si hi ha d’haver pujada de la quota de material, s’ha de transmetre a la junta i aprovar-ho. El vocal de cada comissió passarà comptes amb el tresorer un cop finalitzada l’activitat corresponent per poder-ne fer el tancament.

Gràcies a les aportacions econòmiques desenvolupem tota una sèrie de tasques molt diverses amb l’objectiu prioritari de participar i ajudar en el bon funcionament de l’escola i contribuir a l’assoliment de nivells òptims de qualitat en tots els serveis i activitats adreçades principalment als nostres fills i filles i també a la resta de la comunitat educativa.

La quota de soci és de 30 € per família.

IMPLICA’T, DECIDEIX, CONSTRUEIX, SUMA, COL·LABORA, PARTICIPA, NO ET QUEDIS AL MARGE!

Per qualsevol dubte, consulta o proposta us podeu dirigir a economica@afaescolacatalunya.cat

Comunicats recents

Es busca tresorer/a per al curs 2021-22

Des de l’AFA tornem a fer una crida a totes les families per demanar-vos ajuda. L’AFA necessita una persona que ocupi el càrrec de tresoreria (comissió econòmica), per aquest curs 2021-22. La persona que actualment ocupa el càrrec no podrà