Menjador i Acollida

Benvolguts pares i mares,

Al proper setembre comencem un nou curs, i a espera de rebre les noves indicacions de Sanitat i Educació el setembre vinent, per garantir en tot moment la seguretat dels vostres fills/es i de l’equip educatiu i de cuina, Monitaula juntament amb AFA i escola seguirem avui dia amb el protocol de seguretat que s’ha implantat aquest curs.

Dels serveis d’acollida i menjador i berenar s’encarrega l’empresa MONITAULA.

Per contactar amb la Comissió de Menjador: menjador@afaescolacatalunya.cat

Menús

Els menús els podreu trobar a l’apartat menú mensual.

Inscripcions

L’espai del migdia, com a continuïtat de la tasca educativa de l’ escola té com a objectius per una banda, l’alimentació correcta i equilibrada dels vostres fills/es i per l’altra transmetre valors higiènic-alimentaris i socials per tal d’afavorir la bona relació entre iguals i monitors/es.

La metodologia del nostre equip educatiu és mitjançant activitats dirigides, atractives pels infants. Alternem espais i moments lúdics amb moments més tranquils i relaxats.

Comunicats recents