Berenar

De setembre a juny, s’ofereix a les famílies que ho desitgin l’opció del servei de berenar.

Els monitors/es dipositen el berenar a la motxilla dels infants abans de les 15:00 h.

Entreguem la programació dels berenars juntament amb el menú del mes. Podeu consultar-lo aquí:

Quotes 2024-2025

Quota mensualDia esporàdic
Socis AFA 20 € / No socis 40 €Socis AFA 2 € al dia / No socis 5 € al dia
Llistat de preus actualitzat: 10/07/2024

Inscripcions

Per a inscriure els vostres infants al servei de menjador podeu consultar el següent enllaç:

IMPORTANT: Per tal de poder fer ús del servei de menjador no s’ha de tenir cap pagament pendent del curs passat.

Contactes

Contactar amb la coordinadora de menjador (Núria García)

Per comentar absències puntuals, règims, o qualsevol altra informació que cregueu necessària pel bon funcionament del menjador: 645 16 39 31 via WhatsApp sense horari o trucada de 9:30 a 11:30h.

També podeu fer servir l’e-mail menjadorcatalunya33@gmail.com.

Comentaris sobre el servei de menjador

Per a qualsevol comentari, suggeriment o queixa que les famílies vulgueu fer sobre el servei de menjador, podeu omplir el següent formulari.

No es considerarà cap comentari que no segueixi aquest format.

Contactar amb la Comissió de Menjador

Per a contactar amb la Comissió de Menjador per qualsevol altre tema, podeu escriure un correu a extraescolars@afaescolacatalunya.cat. Només s’atendran les famílies sòcies de l’AFA.