Acollida

Horari de servei d’acollida matinal: De 7:30 h a les 8.45h del mati. Dividit amb dues franges. De 7:30h a 8:00h i de 8:00h a 8.45h. Poden escollir la segona opció o les dues segons necessitat.

Els nens i nenes que  utilitzin aquest servei, fan servir l’espai del menjador. Els infants disposen de jocs didàctics i altres possibilitats d’esbarjo, sempre en un lloc tancat. Poden esmorzar si el porten de casa.

Els més grans poden fer deures si s’escau ( conten amb l’ajut de les monitores). Són tres les monitores que fan aquet servei.

Els pares i mares porten els nens i nenes fins la porta principal ( la del pàrquing de mestres i serveis), i els acompanyen fins la porta del menjador on es troben les monitores que fan aquet servei.

L’ acollida es pot utilitzar de forma fixa  o esporàdica.

Horari de servei d’acollida tarda: De 16:15 a 17:00 h.Acollida

Un any més des de l’AFA des de el primer dia d’escola us volem oferir el servei d’acollida tant de matí com de tarda gestionat per l’empresa Monitaula. Els vostres fills/es són atesos per monitors encarregats del seu benestar i junts passar una estona agradable.

L’espai d’acollida es manté en el menjador de l’escola, situat a la planta baixa.

Les modalitats d’acollida i monitors a càrrec són:

De 8:00 h a 8:45 h → Núria García, Dolors Martínez i Maite Perelló.
 De 16:15 h a 17:00 h → Maite Perelló

Quotes 2023-24

Horari TardaQuotaEsporàdic
16:15 h a 17:00 h27 € 2,65 €/dia
Horari Acollida matíQuotaEsporàdic
7:30 h a 8:45 h35 € 3,50 €/dia
8:00 h a 8:45 h 24 € 2,50 €/dia

* Sempre i quan hi hagi un mínim de 15 nens/es.

Funcionament general

• Al matí, l’entrada a el servei d’acollida es fa per la porta del pàrquing de l’escola. Per mantenir la seguretat de les nenes i nens en tot moment, l’horari màxim d’entrada pel pàrquing amb cotxe és a les 8.30h. Fora d’aquest horari no es permet l’entrada de vehicles de famílies al recinte del pàrquing.

IMPORTANT: Per tal de poder fer ús del servei no s’ha de tenir del curs passat cap pagament pendent.

Aquest curs nou totes les inscripcions han de fer-se a través de:

Per a qualsevol comentari, suggeriment o queixa que vulgui fer-se del servei de menjador, cal descarregar el document MODEL COMENTARIS SERVEI MENJADOR que podeu trobar a MENJADOR, emplenar-se adequadament i enviar-lo a l’adreça de correu electrònic: menjador@afaescolacatalunya.cat. No es considerarà cap comentari que no segueixi aquest format.”