El próxim 1 d’octubre començen les extraescolars

Benvolgudes famílies,

Recordar-vos que el proper dia 1 d’ octubre comencen les activitats d’extraescolars dels vostres fills/es que es realitzarà a la pista del pati de l’escola.

Funcionament:

Inici: a les 16:30 h. Disposarem d’un quart d’hora per a berenar. Si no acaben el berenar el guardarem a la motxilla.

Finalització: 17:45 h.

INDISPENSABLE PER A DUR A TERME LES DIFERENTS ACTIVITATS:
Cal portar cada dia de l’activitat:

PATINATGE:

• Roba còmoda.
  • Calçat fàcil de posar i treure.
  • Patins en línia.
  • Casc.
  • Genolleres.
  • Colzeres.
  • Canalleres.

NATACIÓ

IMPORTANT ENTREGAR LA DOCUMENTACIÓ MÁXIM EL 1r DIA!

• Tovallola o barnús marcat amb el seu nom.
  • Xancles, marcades amb el seu nom.
  • Casquet de bany (entrega el club).

No és permès:
El bany amb roba interior.
L’accés al curset a alumnes que portin penjolls, polseres o complements que puguin suposar un risc al realitzar l’activitat.
Els tècnics de Qwellness no es fan responsables de treure’ls o guarda-rlos.

VOLEI

• Samarreta i pantaló curt d’esport.
  • Calçat esportiu.
  • Genolleres.
  • Canellera( recomanable).

KARATE

Se us adjunta informació de la vestimenta d’aquesta activitat.
Per a la vostra comoditat, entregueu la fitxa amb talla del vostra fill/a al professor el primer dia i nosaltres mateixos ens encarreguem.
Pel primer dia, els nens/nenes que no tinguin vestimenta del curs passat que vagin a l’activitat amb xandall.

INICIACIÓ DANSA

• Roba còmoda.
  • Calçat fàcil de treure i posar.
  • Equip extraescolars.
  • Monitaula.

One thought on “El próxim 1 d’octubre començen les extraescolars

• 07/10/2021 at 15:27