AFA ESCOLA CATALUNYA SABADELL

nens-ilustracio

INFORMACIÓ
EXTRAESCOLARS

Novetats en el servei d’activitats extraescolars

ASSAMBLEA
EXTRAORDINARIA

Informació sobre les últimes juntes, reunions i assamblees de l’AMPA.

FES-TE
SOCI!

Informació de com fer el pagament per fer-te soci de l’AMPA i tenir tots els avantatges.

Sobre l’AFA

L’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) és una associació sense ànim de lucre formada voluntàriament per pares i mares d’alumnes de l’escola.

Un cop a l’any es realitza l’Assemblea General, on s’expliquen els projectes i s’aproven els pressupostos. Les persones que formen part de la Junta de l’AFA es reuneixen un cop al mes per posar en comú el treball de les comissions i per explicar el dia a dia de l’AFA.

Ara més que mai necessitem gent amb ganes d’assolir reptes i crèixer junts!

Per qualsevol dubte o qüestió podeu contactar amb l’AFA a través del seu correu electrònic info@afaescolacatalunya.cat o del formulari de contacte.

Calendari de l’AFA

Des d’aqui us podeu mantenir informats sobre les activitats i accions que realitza l’AFA durant el curs, així com festius de l’Escola, xerrades, assamblees generals, festes…

Últims comunicats: