XERRADA: PANTALLES I INFÀNCIA: ÚS O ABÚS?

‘Cocaïna digital’ és un dels termes que s’utilitza per definir l’efecte que les pantalles causen als més petits de casa.

Els estudis diuen que la majoria de les llars catalanes tenen més de dues pantalles (televisió, mòbils, tauletes, consoles amb pantalla incorporada, etc.) i, per tant, això fa que les famílies en fem un ús normalitzat. El problema és que hi ha grans diferències sobre com aquestes ens afecten a nivell neurocerebral a grans i petits. Les famílies necessitem informació per actuar davant aquesta problemàtica i limitar -o no- l’ús de les pantalles a casa.

En aquesta xerrada parlarem del que ens fa addictes a les pantalles, de com ens afecta una alta exposició a videojocs i apps com TikTok o Instagram, dels punts forts i febles d’emprar la tecnologia des de la infantesa i de com podem regular l’ús de les pantalles a la llar.

A càrrec de Roger Aranda
Psicòleg infantil i jovenil

📅 DIJOUS, 30 DE NOVEMBRE
⏰ 16:30 hores