Xerrada pedagògica a l’escola: “COM GESTIONAR LA RÀBIA”

Vols ajudar als teus fills i filles a desenvolupar-se com a persones segures i emocionalment hàbils? Des de l’AMPA hem organitzat una nova jornada de xerrades dedicada a treballar la intel·ligència emocional, ja que és de vital importància saber gestionar les nostres pròpies emocions per ensenyar com fer-ho als nostres fills i filles des de la compressió del que els passa, acceptant les seves emocions i ajudant-les a la seva gestió. En aquesta ocasió, la xerrada estarà dirigida a com gestionar la ràbia, és a dir, com gestionar les emocions pròpies i de la resta de la manera correcta.

El psicòleg Roger Aranda ens donarà les pautes necessàries per saber com gestionar la ràbia en el nostre nucli familiar. La ràbia i la ira és una emoció natural que estimula i ens dóna energia, la qual hem d’aprendre a gestionar-la de manera adequada. El formador ens explicarà quines eines podem utilitzar per focalitzar l’emoció de la ràbia en una resposta més adequada, ensenyant als nostres fills i filles a respondre d’una altra manera quan alguna cosa no surt com elles no havien planejat. Els adults som els primers que hem d’aprendre aquestes tècniques i aplicar-les en el nostre dia a dia, ja que som el mirall en què es miren les nostres filles i fills. Estratègies com poden ser allunyar-nos de la situació que ens causa la ràbia i calmar-nos, pensar en coses que ens ajudin a sentir-nos millor i calmar-nos o alliberar aquesta ràbia i energia en una activitat controlada, ens permetran posicionar-nos de manera adequada i tranquil·la per resoldre el problema que va causar aquest sentiment.

Quan: DIMARTS 14 DE GENER a les 18: 00h a l’escola Catalunya.

La xerrada té una durada estimada d’una hora o hora i mitja, és totalment gratuïta i s’ofereix per a familiars adults i personal docent.

És necessària la inscripció prèvia a través d’aquest enllaç.

S’ofereix des de l’AMPA el servei de canguratge gratuït. Si es va a fer ús d’ell, és important i obligatori indicar-ho en el formulari d’inscripció a l’activitat.

Molt important: Si no podeu assistir després d’haver-vos inscrit prèviament, cal comunicar l’absència a pedagogica@afaescolacatalunya.cat. Us demanem que ho comuniqueu, especialment és important per controlar l’aforament i la contractació de personal per al servei de canguratge.

Esperem que la xerrada sigui del vostre interès.

Ens veiem el dia 14! Junts fem escola!

Comissió Pedagògica AMPA Escola Catalunya