Xerrada pedagògica a l’escola: “L’AUTOESTIMA, LA CLAU DE L’ÈXIT”

És important conèixer i poder educar l’autoestima dels nostres fills i filles, ja que està estretament relacionada amb el seu nivell d’aprenentatge, la qualitat de les seves relacions amb els altres, les activitats del seu dia a dia i, en definitiva, a la construcció de la seva felicitat en aquesta etapa tan important del seu desenvolupament.

Una autoestima alta es tradueix en una major felicitat de la nena o nen, una millor realització de les seves activitats i una major seguretat per a dur-les a terme, una motivació en aconseguir alguna cosa i millorar, etc. A canvi, les nenes i nens amb una baixa autoestima tenen una marcada manca de confiança en si mateixes, tenen una sensació d’inseguretat i de ser inferiors als altres, s’equivoquen sovint, són tímids, callats i menys creatius. A més, en casos més severs, desenvolupen agressivitat i tendeixen a apartar emocionalment de familiars i amics.

En aquesta xerrada, la formadora Júlia Prunés ens marcarà i ensenyarà les claus per animar i reforçar a les nostres filles i fills per així poder desenvolupar una autoestima favorable. Ens explicarà que l’afecte, donar-los la llibertat de triar per ells mateixos o l’ensenyament d’habilitats perquè ells siguin capaços de resoldre problemes per ells mateixos, ens ajudaran a fer que que els nens i nenes se senten estimats i acceptats, es vulguin i se sentin còmodes amb ells mateixos, i en definitiva, tinguin una major autoestima.

QUAN: DIJOUS 12 de DESEMBRE a les 18: 00H a l’escola Catalunya

La xerrada és gratuïta, té una durada estimada d’una hora i mitja, i està dirigida a pares, mares, familiars adults i personal docent.

És necessària la inscripció prèvia a través d’aquest enllaç.

S’ofereix des de l’AMPA el servei de canguratge gratuït. Si es va a fer ús d’ell, és important i obligatori indicar-ho en el formulari d’inscripció a l’activitat.

Si no podeu assistir després d’haver-vos inscrit prèviament, cal comunicar l’absència a pedagogica@afaescolacatalunya.cat. Us demanem que ho comuniqueu, especialment és important per controlar l’aforament i la contractació de personal per al servei de canguratge.

Esperem que la xerrada sigui del vostre interès.

Ens veiem el dia 12! Junts fem escola!

Comissió Pedagògica AMPA Escola Catalunya