Xerrada pedagògica a l’escola: “ COM ACOMPANYAR LA SEXUALITAT DELS INFANTS”

Vols conèixer i saber com afrontar la sexualitat de les nostres filles i fills en l’etapa de 3 a 12 anys? A partir dels 3 anys, l’interès per conèixer i explorar l’anatomia humana sorgeix en les nens i nenes. És el nostre paper com a adults acompanyar la sexualitat dels nostres fills i filles durant tota aquesta etapa, ajudant-los a comprendre-la sense interferir massa en el seu curs natural, donant-los fonaments bàsics com són els conceptes d’intimitat, respecte o la privacitat.

Nosaltres, com a mares i pares, ens enfrontem moltes vegades als nostres propis tabús, provocant que la sexualitat de les nostres filles i fills ens despertin pors o dubtes sobre on posar els límits o quin és el nostre paper en aquesta etapa de la sexualitat de les nenes i nens.

En aquesta xerrada, Anna Salvia, psicòloga en educació i salut sexual, ens donarà una sèrie de pautes de la nostra funció com a pares i mares en el desenvolupament sexual dels nostres fills i filles. L’objectiu és aprendre a crear un ambient saludable i còmode amb els nostres fills i filles en aquest aspecte, ensenyant-los a millorar la cura en ells mateixos i el respecte a ells mateixos i en els altres, de manera que siguin capaços de distingir entre el que desitgen i el que no volen, ajudant-los en el seu desenvolupament present i futur.

Quan: DIMECRES 30 d’OCTUBRE a les 17.00h a l’escola Catalunya.

La xerrada (la inscripció és totalment gratuïta) està adreçada a pares, mares, familiars adults i personal docent. Té una durada estimada de 2 hores.

La inscripció s’ha de realitzar a través del següent enllaç.

Recordeu que hi ha servei de canguratge gratuït, el qual cal indicar durant la inscripció en el formulari.

Igualment, si un cop inscrits no podeu assistir per qualsevol motiu, si us plau, escriure a pedagogica@afaescolacatalunya.cat indicant la vostra absència.

Us hi esperem! Junts fem escola!

Comissió Pedagògica AMPA Escola Catalunya