Taller en família a l’escola: “IOGA EN FAMÍLIA”

Vols passar un moment agradable, ple d’amor i confiança amb la teva filla o fill? Per mitjà de les classes de ioga es pot aconseguir aquest objectiu de manera molt eficaç. El ioga ens permet enfortir el vincle i la comunicació amb els nostres fills i filles, sempre per mitjà de diferents exercicis i postures totalment adaptades a les edats i nivells de les nostres filles i fills. Els exercicis i jocs ens ajudaran també a aprendre a respirar millor, a assolir una major concentració, a meditar i a relaxar-nos.

Al taller, impartit per Iogainens, podrem practicar postures (asanas) on es vegi reforçat l’afecció i la seguretat que suscita el pare o la mare en els nens i nenes, on també es vegi reforçada la seguretat i autoestima de les nostres filles i fills , o on es vegi reforçada la confiança i l’equilibri entre totes dues.

El taller és gratuït, només necessitareu roba còmoda i moltes ganes de compartir temps amb les vostres filles i fills.

Quan: Dimarts 12 de novembre a les 18h a l’escola Catalunya.

És necessària la inscripció prèvia, que podeu fer-la a través del següent enllaç: inscripció taller de ioga en família.

Recordeu que si finalment no podeu assistir després haver-vos inscrit, si us plau, enviar un e-mail a pedagógica@afaescolacatalunya.cat indicant-ho perquè ho tinguem en compte.

Us hi esperem! Junts fem escola!

Comissió Pedagògica AMPA Catalunya