Taller defensa personal a través de l’AIKIDO

Taller d'AIKIDO
Taller d’AIKIDO

El proper 3 d’abril s’impartirà el taller “DEFENSA PERSONAL A TRAVÉS DE L’AIKIDO”

L’aikido ( “el camí de l’energia i l’harmonia”) és un art marcial modern del Japó. Va ser desenvolupat per Morihei Ueshiba (1883-1969), aproximadament entre la dècada de 1930 i la dècada de 1960. Es basa en la recerca de l’harmonització-neutralització del contrari en situacions de conflicte, donant lloc a la derrota de l’adversari sense fer-li mal, llevat que sigui necessari.

Són molts els beneficis que aporta la pràctica de l’Aikido als nens i nenes, entre d’altres:

(1) Contribueix a desenvolupar una gran capacitat física, flexibilitat, concentració, equilibri físic i mental i contribueix a que els nens se sentin millor amb el seu cos donant-los major confiança en si mateixos i millor comunicació amb els adults.

(2) La potenciació de les habilitats física, mental, espiritual i social dels nens i nenes a través de jocs, tècniques de defensa personal, formes, postures i diversos exercicis en un clima divertit i dinàmic.

(3) Augmenta la capacitat de concentració dels nens i nenes, ajudant a controlar la seva impaciència i precipitació natural.

(4) Fomenta el treball en harmonia amb l’entorn, ensenyant que si causen problemes, no s’obtindrà res positiu, però que si desenvolupen un bon estat mental, calmat i positiu, podran aprendre a treure alguna cosa bona de les situacions adverses.

(5) Fomenta el Treball en Equip i el Lideratge, ja que les tècniques d’Aikido es construeixen entre dos, aprenent els nens i nenes a ajudar-se mútuament amb naturalitat, aprenent a cooperar entre ells per aconseguir objectius comuns.

Per tot això, des de l’AMPA us convidem a participar amb els vostres fills i filles al taller que tindrà lloc a les instal·lacions de Mushin Dojo SBD, a l’Avinguda Rafael Casanovas 42-44 (a la cantonada de l’escola) el proper dia 3 d’abril. És un taller en el qual pares i fills interactuen i participen activament, pel que és necessari portar roba còmoda.

Inscripció

En cas de no poder assistir un cop completada la inscripció, es prega informar la direcció pedagogica@afaescolacatalunya.cat per anul·lar la inscripció.

Us animem a participar, moltes gràcies i comptem amb la vostra assistència!