NOVETATS EN EL SERVEI DE MENJADOR

Benvingudes famílies de l’Escola Catalunya,

Des de l’AMPA (AFA) ens complau anunciar-vos una sèrie de novetats que s’han introduït en el servei de menjador de cara al segon trimestre d’aquest curs.

Des de Monitaula estan fent un esforç continuat per a millorar la transparència i donar-nos a conèixer a les famílies el funcionament del servei en aquest any tan complicat per a totes. És per això que amb aquesta entrada en la web volem comunicar-vos les primeres tres novetats que des de l’equip de treball del menjador s’han plantejat:

(1) Fer una revista trimestral relacionada amb el menjador.

En aquest primer número, que podeu consultar clicant en aquest enllaç (REVISTA TRIMESTRAL MENJADOR), ens fan una introducció sobre la dieta que segueixen les nostres filles i fills cada dia, seguint les directrius que ens marquen des de l’Agència de Salut Pública de Catalunya. A més, ens fan un breu resum de les mesures COVID que s’estan aplicant aquest curs durant l’espai del migdia. Finalment, ens presenten dos projectes didàctics que treballaran en el menjador: El Món a la Taula (que permetrà als nens i nenes “viatjar” cada mes un dia a un país diferent a degustar la seva gastronomia) i La campanya Bon Profit (on es treballa en la sensibilització del bon aprofitament del menjar i dels residus generats a partir d’ella).

(2) Per a començar el projecte El Món a la Taula, us anunciem que aquest divendres dia 22 es farà el primer “viatge” del curs a Alemanya, per a gaudir del seu menjar. No us ho perdeu!

(3) Presentació per la plataforma Zoom el dia 27 de gener, a les 17.30h, per part de l’equip de nutricionistes de Monitaula.

Ens explicaran les últimes novetats de la Guia d’Alimentació Durant l’Etapa Escolar. Després d’aquesta xerrada, les famílies que així ho desitgin, poden veure resoltes els seus dubtes sobre les novetats que s’han anat introduint a la nostra escola els dos últims cursos sobre la base d’aquesta guia.

UNIR-SE A LA REUNIÓ ZOOM: https://zoom.us/j/97425859197?pwd=WnBLZGV2Sk5LdUllSGRCTVpiak1wQT09

ID DE REUNIÓ: 974 2585 9197; CODI D’ACCÉS: 559301

Us esperem en la xerrada!

Comissió de Menjador de l’AMPA (AFA) Escola Catalunya.