Juntes ens ensortirem!

La COVID ha marcat un abans i un després a les nostres vides; els seus efectes s’han fet palesos al nostre voltant, generant situacions crítiques i reptes de tota mena a cada família i al nostre voltant.

La vida a l’escola també ens ha canviat a tothom: entrades i sortides escalonades, confinaments, gel a totes hores, PCR, grups bombolla, distancia social, mascaretes…  No, no està sent un any gens fàcil per a ningú… famílies, nens i nenes, equip docent, monitors i equips de suport. Segur que si ens demanessin “Que ens ha suposat el Coronavirus a la vida de l’escola?”, podríem fer una llista de problemes, inconvenients i dificultats. Però segur que també, si ens preguntessin per possibles solucions a aquests problemes, entre tots i totes podem trobar algunes quantes.

És per això que des de l’AFA, amb el suport de l’escola i Monitaula, hem decidit obrir un procés participatiu, on tots i totes les que formen aquesta comunitat educativa podem proposar iniciatives/idees per fer front a les conseqüències de la COVID a la nostra escola. Després de rebre les propostes, obrirem un període de votació per a seleccionar els projectes que portarem a terme.

Als dies vinents us anirem donant més informació i detalls, pressupost, dates específiques i criteris que han de complir els projectes. Però ja podeu començar a pensar en bones idees, a imaginar que ens aniria bé per fer tot això més fàcil, somiar com podríem sortir enfortís. Juntes ens ensortirem.