Nous Aparcapatinets

Desde ja fa uns mesos, dins del projecte de millora del pati de l’escola, desde la Comissió de Projectes vam instal·lar un parell d’aparcapatinets a l’entrada de l’escola (per la porta de Cal Jepó, la porta verda).

Un d’ells està situat darrera la porta, al costat dels aparcabicicletes, l’altre està situat al mur que hi ha al costat de la rampa d’accés a l’escola.

Aquests aparcapatinets disposen d’un sistema d’ancoratge que permet lligar-los amb un candau per major seguretat, de tal manera que els usuaris poden fer-ne us a l’entrar i sortir de l’escola sense haver-lo de carregar per tot el recinte.

Ja hem vist que se n’està fent ús, cosa que ens alegra i satisfà alhora.

Tanmateix preguem que si algú veu a algú que hi puja de peu al damunt, se’l convidi a no fer-ho i tractar-ho amb cura per tal de poder mantenir-ho disponible per als futurs usuaris.