La festa de la Marató 2021

Aquest any 2021, gràcies a la vostra col·laboració, ha sigut un èxit de participació i solidaritat!!!

El divendres passat es va dur a terme la Festa de la Marató organitzada per l’AFA de l’Escola Catalunya.

La jornada es va poder fer gràcies a la gran participació de tota la comunitat educativa en les diferents propostes que l’AFA va plantejar.

El format de la FESTA, a causa de les restriccions per COVID, es va fer sense famílies i només orientada als alumnes.

Es va organitzar una jornada cultural amb la temàtica de la Marató: La Salut Mental.

Va haver-hi una participació de 122 nens i nenes i 4 donacions extres.

Es van sentir narracions, veure pel·lícules i es va fer un taller de teatre que els van fer reflexionar sobre la importància de la salut emocional i mental.

Es van vendre 150 bosses, dissenyades amb els dibuixos finalistes que els alumnes van fer per commemorar el 40 ANIVERSARI DE L’ESCOLA CATALUNYA.

Tot això ha estat possible per la implicació de més molts voluntaris i voluntàries.

Gràcies pel temps dedicat a l’organització i execució de les activitats.

• Famílies de l’Escola.
  • Estudiants d’institut IES VALLÈS.
  • Contacontes.
  • Delegades.
  • Personal docent.
  • Monitaula.
  • I les persones que formem la junta de l’AFA.

TOTAL RECOLLIT 1380 €

750€ de les bosses
630€ de la tarda del divendres

Us deixem una petita mostra gràfica de les activitats realitzades

També volem agraïr el suport desinteressat de La Plataforma per la llengua (cessió gratuïta de la pel·lícula del revés i del taller de teatre), i els serveis de la Productora Rita i Luca (amb els qui hem contractat un catàleg de pel·lícules educatives que queden a la disposició de l’escola i del menjador… en breu us comptem més sobre això!)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *