INSCRIPCIÓ NOVES EXTRAESCOLARS MIGDIA 2022- 2023

EXTRAESCOLARS DE GESTIÓ EXTERNA

Es demana una permanència mínima trimestral.

Còmic MANGA

CÒMIC MANGAartist, de 1r a 2N o beMANGAKA de 3r a 6è (mínim 8 alumnes máxim 12 per ordre inscripció) a càrrec de @ruth2m

De cara al curs 2022-2023 oferim l’extraescolar durant l’horari de migdia. Amb un mínim de 8 alumnes i un màxim de 12 per poder-la dur a terme. (per ordre d’inscripció). Poder haver variacions per cobrir demanda.

Horari:

• Dimarts 12:30h a 13:30h: 3r a 6è
  • Dimarts 13:30h a 14:30h: 1r i 2n
  • Dimecres 12:30h a 13:30h: 3r a 6è
  • Dimecres 13:30h a 14:30h: 1r i 2n

Preu:

• Quota mensual: 35 €
  • Cal pagar 20 € en concepte de matrícula/material. Activitat disponible només per a socis de l’AFA.

Descripció:

Un curs adreçat a alumnes apassionats pel dibuix i amb ganes de conèixer la cultura japonesa.
Amb material de treball especialment dissenyat per aquests cursos i dinàmiques de creativitat, els alumnes aprendran la tècnica (il·lustració i còmic) de l’estil d’historieta més llegit al món actualment: el MANGA …i en acabar, entre tots i totes, muntar un projecte final d’allò més motivador!!

MANGAartist (1r a 2n)

Aprendrem a dibuixar, buscar el nostre propi estil, i conèixer les distintes tècniques. Des de el joc i amb divertides dinàmiques il·lustrarem divertits personatges, els CHIBI, i ens aproparem a la narrativa manga …en acabar el curs, entre tots, farem 1 EXPOSICIÓ!!

beMANGAKA (3r a 6è)

Aprendrem a dibuixar, buscar el nostre propi estil, i conèixer les distintes tècniques. Crearem els nostres personatges, i ens endinsarem a la narrativa MANGA tot creant el nostre còmic manga …en acabar el curs, amb totes les nostres històries, crearem 1 FANZINE!!

El pròxim 20 de juny es farà un Zoom amb la mestra per resoldre dubtes a les 20 h

Tema: Extraescolar migdia còmic – continguts
Hora: 20 jun 2022 20 h

LINK Zoom:

EDUCACIÓ EMOCIONAL

(mínim 6 alumnes máxim 10, per ordre inscripció) a càrrec de @lafitapsico

De cara al curs 2022-2023 oferim l’extraescolar durant l’horari de migdia. Amb un mínim de 6 alumnes i un màxim de 10 per poder-la dur a terme. (per ordre d’inscripció). Poder haver variacions per cobrir demanda.

Horari:

• Dilluns 12:30h a 13:30h: 1r a 3r
  • Dijous 12:30h a 13:30h: 4t a 6è
  • Dijous 13:30h a 14:30h: P4 i P5

Preu:

• Quota mensual: 30 €

Descripció:

Es un projecte psicoeducatiu on s’educa emocionalment des d’etapes infantils fins a l’adolescència.
Treballem amb grups reduïts tenint en compte l’edat i el nivell maduratiu dels infants.

El programa pedagògic està dirigit a fomentar la salut mental i emocional de manera preventiva. És un programa que s’emmarca dins del que entenem com a psicologia de la salut. Pretén dotar d’eines de consciència i regulació emocional als nostres infants i adolescents perquè assoleixin des de ben petits i petites estratègies per lidiar amb les diferents situacions i contextos amb els quals vagin topant durant el seu cicle vital.

Persegueix l’objectiu de reduir el tractament psicològic a través de la promoció de la salut emocional. Naturalitzant i legitimant l’existència i la funció de cadascuna de les emocions des de ben petits, els ajudem a identificar què senten i què necessiten per a processar les diferents situacions de forma saludable i adaptativa.

2 thoughts on “INSCRIPCIÓ NOVES EXTRAESCOLARS MIGDIA 2022- 2023

• 25/07/2022 at 15:21
    Permalink

Hola,
    Estic pensant apuntar al mue fill a educació emocional. Fins quin dia puc inscriure’l?

I m’agradaria saber si anira una mica personalitzat amb les necessitats emocionals de cada nen o sera generic i que pasa si el nen no vol assistir despres de les primeres sessions. Es pot fer una proba?

Gracies.

• 17/08/2022 at 16:46
    Permalink

Hola, soy Carina mamá de Keren Rivero quisiera inscribir a mi hija que cursara 4to grado, en natación. Por favor enviarme información de la cuota y si hay que pagar matrícula. gracias Carina Longhitano

L'adreça electrònica no es publicarà.