Gràcies, famílies! Per la participació en l’enquesta d’extraescolars

Imatge CC0 - Pixabay
Imatge CC0 – Pixabay

Gràcies, famílies!

Des de la Comissió d’Extraescolars de l’AMPA, us volem agrair la vostra participació en les enquestes de les activitats extraescolars del primer trimestre.

Les enquestes que realitzem són una eina fonamental per conèixer l’opinió de les famílies i per poder seguir millorant els serveis que gestionem i que gaudeixen les nostres filles i fills 🧒🏼👦🏽🧑🏻🧒🏽👩🏻

Les valoracions en general han estat molt positives i els vostres comentaris ens han servit per perfeccionar el funcionament de les activitats 🥋🎾🏊‍♀️

Aprofitem aquesta ocasió per recordar-vos que la Comissió d’Extraescolars, Monitaula i els monitors i monitores de les activitats extraescolars, estem sempre disposats a ampliar qualsevol informació que necessiteu, sempre que ho considereu.

Per a qualsevol consulta, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic extraescolars@afaescolacatalunya.cat

Moltes gràcies, junts fem escola!

Comissió Extraescolars