Xerrada pedagògica: “GESTIÓ EMOCIONAL EN TEMPS DE COVID-19: PAUTES PER A AFRONTAR LA NOVA NORMALITAT”

Benvingudes famílies,

Els temps que estem vivint han provocat que estiguem exposats a una sèrie d’emocions com poden ser por, frustració, preocupació, tristesa o ansietat. Compaginar treball remot amb les classes de les filles i fills, l’evolució de la crisi sanitària i econòmica, són molts factors que contribueixen a l’estrès de les famílies i a la possibilitat que sorgeixin problemes emocionals derivats de tota la situació actual.

Amb aquesta xerrada, Roger Aranda, director de VEIE Sabadell (Vida Escola d’Intel·ligència Emocional) i La Fita Centre de psicologia, ens exposarà una sèrie d’eines per a ajudar a les famílies durant al procés de la volta a l’escola i l’adaptació a la nova situació social.

En aquest enllaç podeu veure un breu vídeo de Roger Aranda introduint els aspectes que ens explicarà en la xerrada: Vídeo introductori.

Quan: DIMECRES 28 DE OCTUBRE a les 19:15h. Xerrada online.

És necessària la inscripció prèvia a través d’aquest enllaç.

Esperem que la xerrada sigui del vostre interès.

Ens veiem virtualment el dia 28! Junts fem escola!

Comissió Pedagògica AMPA Escola Catalunya