Xerrada pedagògica a l’escola: “10 CLAUS PER L’ÈXIT ACADÈMIC”.

Vols conèixer les claus per millorar el rendiment acadèmic dels nostres fills? Des de l’AMPA et convidem el proper dijous a la xerrada impartida per la pedagoga Ana Isabel del Riu que ens ensenyarà les 10 CLAUS per millorar-lo. Ens ajudarà a definir unes pautes com implicació, comunicació, lectura o l’ajuda per part de les mares / pares amb les tasques.

Aquest taller ens permetrà conèixer la gran influència que té la família en l’èxit acadèmic de les nostres filles i fills, ja que està demostrat que aquells casos on es produeix una major participació per part dels pares es produeix un major èxit escolar que en aquells llars on les actituds dels progenitors són més passives.

És necesesari inscripció prèvia. Les inscripcions són gratuïtes i cal fer-les a través d’aquest enllaç.

En cas de no poder assistir després d’haver realitzat la inscripció, es prega avisar al correu electrònic pedagogica@afaescolacatalunya.cat

Quan: dijous 26 a les 16: 30h a l’escola Catalunya.

Us hi esperem!

AMPA Escola Catalunya