Celebració del 8 de març, dia de la dona 2022

Aquest 8M des de la Comissió Lila de l’AFA us proposem un conjunt d’activitats per donar visibilitat al dia de la dona i entendre perquè encara se celebra. La finalitat de les activitats és crear consciència social sobre el reconeixement de la dona i poder, així, treballar juntes cap a una societat més igualitària i inclusiva.

Les accions que us proposem són les següents:

Mural 8M

La comissió Lila de l’AFA, famílies voluntàries i l’Escola Catalunya crearem un mural per commemorar un cop més el Dia de la Dona. El podreu veure el mateix 8M a la sortida de l’escola per la sortida del parking o els porxo de l’escola, si plou.

Núvol de paraules

Ens agradaria que les famílies també participéssiu en la reflexió sobre la dona. Per això us hem demanat, a través d’un formulari, la vostra visió sobre què significa el Feminisme per a vosaltres. Amb les perspectives que ens envieu crearem un mural online que mostrarà el nostre imaginari col·lectiu sobre la dona i el moviment feminista.

Motxilla viatjera lila

Finalment, el divendres 11 de març engeguem el projecte de la Motxilla Viatgera Lila. Hem preparat 3 motxilles amb una selecció de 3 llibres adreçats a infants i adults, sobre temes relacionats amb el feminisme, la igualtat i les noves masculinitats, entre d’altres aspectes associats. Amb aquest projecte pretenem reforçar el compromís amb la lectura en l’àmbit familiar i alhora fer pedagogia sobre el reconeixement de la dona, un tema de cabal importància per a la nostra societat i futur.

Ens podeu contactar a feminista@afaescolacatalunya.cat

One thought on “Celebració del 8 de març, dia de la dona 2022

• 08/03/2022 at 08:47