Tastets extraescolars 2024-2025

Un curs més, des de la Comissió d’Extraescolars de l’AFA i amb el suport dels diversos col·laboradors oferim la possibilitat als vostres infants de provar, durant una setmana i de forma totalment gratuïta, les activitats extraescolars que desitgeu.

En aquesta ocasió els tastets seran durant la setmana del 23 al 27 de setembre.

Com apuntar-se als tastets

Segons l’activitat voleu que provin, haureu d’enviar un correu electrònic indicant el nom del fill, curs i activitat/s a:

Activitats de tarda 🛼🎭🥋🏊🏼‍♀️🤖…

catalunya@mev.cat

Còmic manga ✍🏼

ruth2m@gmail.com

Educació emocional 🥹

info@lafitapsico.cat

Les inscripcions als tastets es tancaran el dia 20 de setembre.

Si necessiteu consultar tota la informació sobre les extraescolars, podeu accedir aquí:

Inscripcions a les extraescolars i preus

Les inscripcions a les activitats extraescolars es tancaran el dia 29 de setembre.

Per a inscriure els vostres infants a les activitats extraescolars de tarda i consultar-ne les condicions, accediu a la següent pàgina:

Per a inscriure els vostres infants a les activitats extraescolars de migdia, consulteu la següent pàgina:

Descobriu-ne més des de AFA Escola Catalunya Sabadell

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint