Comunicat informatiu canvis AFA curs 2024-2025

Hola famílies,

Les persones voluntàries que conformem l’Associació de Famílies d’Alumnes ens adrecem a vosaltres perquè ens preocupa la tendència a la baixa en el nombre de famílies sòcies. Aquest curs que acaba de finalitzar, només el 55,3% de les famílies han pagat la quota de l’AFA, que recordem que és de 30 € l’any per família.

La manca d’aportacions dificulta poder oferir un servei de qualitat als nostres infants i a les famílies, així com poder tirar endavant els projectes plantejats per les diferents comissions. Us recordem que la gestió del menjador, de les extraescolars i els casals a través de subministradors de serveis es fa des de l’AFA, així com l’organització de festes, de xerrades pedagògiques i moltes altres activitats com ara la renovació o ampliació d’instal·lacions del pati o condicionament de les aules amb ventiladors, iniciativa de l’AFA co-finançada amb l’escola que es va fer el curs passat.

Tot això ho fem de manera totalment voluntària i altruista, amb la responsabilitat de representar els interessos dels nostres infants i de les famílies.

Quins són els canvis?

Hem pres una sèrie de mesures per incrementar el nombre de famílies sòcies i per cuidar aquelles famílies que any rere any sí que col·laboreu amb la vostra quota:

Pagament de la quota de família sòcia simplificat

Eliminem certs passos del procés d’inscripció per tal de facilitar-lo i unifiquem la comunicació de la quota amb la de material i sortides que envia l’escola.

Distinció entre famílies sòcies i no sòcies en els serveis que s’ofereixen fora de l’horari lectiu

Afectarà tots els serveis que es donen abans de les 8:45 h i passades les 16:15 h i durant les vacances escolars:

Acollida matí i tarda: Existiran dues tarifes (sòcia i no sòcia) a l’acollida de matí i tarda. Quedaran detallades al comunicat que ens farà arribar Més Bo (Monitaula).

Extraescolars i Casals: No es podrà fer ús del servei si no s’està al corrent del pagament de la quota de sòcia. Els detalls els donarà el MEV en el seu propi comunicat.

Necessitem més mans!

D’altra banda, i malgrat que ens alegra moltíssim dir-vos que tenim noves incorporacions, ens segueixen faltant mans per cobrir vacants en certes comissions, com ara a Casals i Extraescolars. No cal dir que, com més persones formin part de les comissions, menys càrrega de feina per a tothom i més diversitat d’opinions, que només fan que enriquir l’AFA. Sigui amb més o menys dedicació, tota ajuda és benvinguda!

Tant si és a través del pagament de la quota com si també us voleu implicar d’una manera o una altra en les comissions, tota aportació és bona per a seguir construint una escola millor per als nostres infants!

Descobriu-ne més des de AFA Escola Catalunya Sabadell

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint