Casals

El casal és un espai de trobada que es realitza a l’escola de caràcter lúdic-educatiu on els infants poden gaudir d’activitats de lleure.

Des del curs 2019-20, totes les activitats de casals les portarà a terme La Taca. Podeu trobar la informació general de l’oferta 22-23 a aquest enllaç

La comissió de casals de l’AFA organitza:

• Els mini-casals: activitats que es fan a l’escola durant els dies de lliure disposició fixats pel Consell Escolar Municipal de l’escola i que són laborables. La inscripció s’anuncia unes setmanes abans de els dies de mini-casal, i no més es portaran a terme si s’arriba als 15 nens/es inscrits. Durant el curs 22-23, tornarem a oferir aquest servei, i podreu trobar més informació en aquest enllaç.

• El casal de Nadal i de Setmana Santa: es fan també a l’escola durant els períodes de Nadal i Setmana Santa que no coincideixen amb festius oficials. La inscripció la porta l’esplai directament. Feu clic en els següents enllaços per accedir a la informació: Casal de Nadal i Casal de Setmana Santa.
  • El casal d’Estiu: activitat que es fa a l’escola durant el període de vacances escolars de juny i juliol. La inscripció la porta l’esplai La Taca, i tota l’informació la podreu trobar en aquest enllaç.

Per qualsevol dubte, consulta o proposta us podeu dirigir a casals@afaescolacatalunya.cat.

Comunicats recents