Biblioteca

La comissió de Biblioteca és l’encarregada de cercar continguts nous i actes que enriqueixin el contingut de l’espai de Biblioteca, etc.

Per contactar amb la Comissió BIBLIOTECA: biblioteca@afaescolacatalunya.cat

Biblioteca

Tasques

L’objectiu de la Comissió Biblioteca és incrementar les oportunitats de lectura a la vida escolar de la nostra escola per fomentar i consolidar l’hàbit lector de les noves generacions d’alumnat. Amb aquest objectiu, des de la Comissió Biblioteca impulsem accions de foment de la lectura en espais escolars estratègics: la biblioteca escolar central i les biblioteques d’aula, el pati/jardí botànic, el menjador i les acollides.

Les tasques i accions que impulsem són:

• Diagnòstic i actualització del fons,
  • Dinàmiques de dinamització de la lectura en els espais de lleure de l’escola (acollida matí/tarda, lleure migdia, etc.) a través de dos projectes en col·laboració amb Monitaula i la Biblioteca dels Safareigs:
    • (1) maletes viatgeres temàtiques trimestrals i
    • (2) cistelles literàries temàtiques que es renoven mensualment per a l’acollida matí/tarda
  • Suport en activitats culturals i literàries organitzades per l’escola i altres comissions de l’AFA (La Marató, Sant Jordi, festivitats, projecte maleta lila per a la reflexió comunitària, etc.)
  • Recomanacions literàries per a famílies.

La Comissió Biblioteca va néixer el curs 21-22 com un projecte d’impuls a la Biblioteca Escolar després de la pandèmia, lligat a la Comissió Pedagògica. El curs 22-23 va consolidar-se com una Comissió independent. La Comissió Biblioteca segueix treballant de la mà amb la Biblioteca Pedagògica i amb vocació transversal.

Comunicats recents

• Cistelles literàries – llegim?

Estimades famílies,  Des de l’AFA ens hem proposat augmentar les oportunitats de lectura de les nostres filles i fills a les estones d’acollida i lleure migdia. Amb aquest finalitat hem impulsat el projecte CISTELLES LITERÀRIES, amb la col·laboració de Monitaula

Continuar llegint…